Vad kan jag göra … för dina kunder?


Undrar du ibland:

  • Hur ditt företag kan skapa ROI i sociala medier?
  • Hur ni kan koppla ihop era affärsmål med era aktiviteter i sociala medier?
  • Hur man kan jobba strategiskt i sociala medier?

Då är du i gott sällskap. Det är de tre största utmaningarna företag upplever i sociala medier.

Hur jag löser det åt er kommer jag till snart. Först bara ett par korta ord om mig.

Vem är That Social Media Guy?

Jag heter Anders Flodqvist och har jobbat med digital kommunikation och marknadsföring sedan år 2000. Senaste åtta åren med fokus på sociala medier.

På åtta år hinner man göra de flesta misstag som går att göra. Så numera brukar det bli rätt.

Mitt löfte: För mig är ni nummer 2

What’s in it for them?

En bra anledning att anlita mig är att hos mig kommer ni alltid i andra hand. Först kommer era kunder. Varför? Enkelt! Om ingen lyssnar så har ni ingen att sälja till. Och pratar ni bara om era intressen, så vill inte era kunder lyssna. Därför utgår jag alltid från kundernas intressen och bygger strategi och innehåll kring dem. För er skull. 

What’s in it for you?

När kunderna är beredda att lyssna, kan ni göra affärer. Genom att ställa kundernas intressen i ena änden och era affärsmål i den andra kan jag hitta de nödvändiga stegen där emellan och binda ihop allt. Den vägen ser olika ut för alla företag, men det är där min erfarenhet kommer in i bilden. Resultatet: nöjda kunder och ett nöjt företag. 

Mina superkrafter


Med mig får ni större personlig kontakt än med de flesta byråer, men med samma kvalitet.

Den personliga kontakten är viktig. Jag kan sociala medier, ni känner era kunder bäst. Tillsammans kan det få vilken konkurrent som helst att skaka av skräck.

Som fristående konsult kan jag erbjuda bra priser. Jag har dessutom ett brett nät med duktiga och handplockade underkonsulter när det behövs, för att kunna leverera byråkvalitet till frilanspris.

Alltid på köpet

Datadrivet

Dina nuvarande och framtida kunder lämnar hela tiden spår efter sig som jag använder för att optimera strategin och kommunikationen.

kreativitet

Kreativt

Data är fantastiskt, men visar bara vad som har hänt. För att hitta lösningarna framåt måste vi addera ett lager kreativitet.

Målinriktat

Om det ni gör inte ger önskade resultat är det ingen idé att göra det. Jag arbetar hela tiden med utgångspunkt från och fokus på era mål.

Känns det bra så här långt?

Hör av dig då, så kollar vi på möjligheterna att utföra stordåd tillsammans!